Tuesday 9 November 2021

איך לתמלל מנגינה בתוך -15 שלבים שאינם קשים

 

מאמר משמש הופיע במקור בבלוג

ברוך השני ל- אנו בפיטר פן עוזרים למוזיקאים סקרנים לעמוד ביעדים שלם בעזרת קורסים מקוונים יצירתיים. כל מה שאתם רוצה להוסיף, בכל מקום אחת בלבד מתחיל חיוני להוסיף זאת. הירשם בפתח למען לשחרר להוסיף ב-

אז כל אחד מבקש להמשיך איך לתמלל מוסיקה? הגעת להם האמיתי.

הרי תוכנית בת 15 שלבים שתלמד אותי כיצד לתמלל נעמות.

שסע 1 – בחר כתיבה ביכולתך.
לבוא לכוכבים, כמעט בכל האמצעים, נוני וגם לשחק לשהות ממשי. או אתה שאתם כולו, זה שמא אינם דבר חשוב טובה לזרוק רק את עצמך בסופו של דבר העמוק באמצעות ניסיון לתמלל כתיבה על כל שלביה תוך שימוש שבעה כלים אנשים רבים. לתמלול הראשוני של החברה, נסה שיר שיש להן קו מנגינות ממש וגיטרה.

שלב 2 – האזינו ליצירה.
נקרא אבל חושבים שזה ברור, נוני הקשיב בכל היצירה לפחות רק אחת לפני שתתחיל לתמלל. מצא בית שקט אינו תסיח את אותה דעתך ברר שיש לך הקלטה ממכרים שהיא היצירה שתרצה לתמלל.

מהלך 3 – הורד עשייה.
העסק שלך יהיה מסוגל להנות לתמלל בכוחות עצמם השייך עשיית, נוני זה בוודאי מקל אודות עבודת השיפוצים של החברה. לְתַעֲתֵק! או שמא (ב- או גם שימושיים מאוד!

מהלך 4 – עיבוד חתימת הסביבה.
עם סיומה של שהאזנת לתפעול, המשימה לפניכם זו חיי אדם אודות חתימת חייהם. קודם כל, סמן את אותם שורות העמודות במוזיקה. מעתה ואילך, מומלץ להבין לחלקים המעניינים בשיר, על ידי עבודות “פסוק”, “מקהלה”, “גשר” וכו’ ‘. הנו ידי לעזור לנו להפריד את השיער לחלקים הניתנים לניהול יותר מכך.

או לחילופין כל אחד קשה לה לעבד את כל חתימת איכות החיים של השיר, נסה “לנהל אותו” כאילו כל אחד מנצח. הינו מאשר אפילו עד יש לכם מטרונום בהישג יד. לְתַעֲתֵק! בעצם יש פונקציית מטרונום שתעזור לנו לעבד את אותו חתימת חיי האדם.

שסע 5 – האט אחר המוסיקה.
האט את אותו קטע המוסיקה שברצונך לתמלל – זו תכונה בשירותי תמלול לא מעטים. או שמא אתה שהינכם, הקטן את אותן המהירות לרמה אנו מרגיש בנוח איתה – כנראה 50%, עד באופן מעשי גרוע בהרבה עד החברה שלך חיוני. המטרה לתופעה היא שכאשר החברה שלך מאט את אותם המוזיקה, יש לכם בהרבה יותר זמן רב לעבד את איך ששמעת נולד כעט.

יש לזכור, החלפת מהירות המוזיקה שלא ישפיע על העסק הנקרא התווים!


יש תכונה בתמלול! הנותן לכל אחד להאט את אותה מהירות השיר.
שלב 6 – התחל יחד קו הבס.
קו הבס הינו ברוב המקרים הקו הקל באופן ספציפי לבחירה (מכיוון שהמוזיקה למרבית בנויה על מעליו) על ידי זה שהדבר אזור איכותי לפתוח בה.

כמעט בכל שירותי התמלול יהיו מאפיינים המציעות לנו להקשיב לחלקים יחודיים במוזיקה. ב- !, אפשרי להתיז בשירות המסיר אחר התדרים האחרים, ומשאיר ציבור הצרכנים תמיד יחד עם קו הבס.


תמלל את כל קו הבס לפני שתנסה את השורות הקיימות.
שלב 7 – האזן לשורה.
אכן. ניחשת זו. ישנם הקשבה במשימה הוא אז תתרגלו לזה!

צעד 8 – זמזום רק את הקו.
או כל אחד יוכל לזמזם את אותם הקו, סביר בהרבה יותר שתצליח לזהות את השיער בבואך לבצע את המקום מאריך לגבי הכלי שלנו.

שסע 9 – נגן את הדירה לגבי הכלי.
השתמש במשאבי של החברה שלכם על מנת לבלות להפחיד את אותן הצלילים מתחיל שומע. נקרא מומלץ במיוחד עד החברה שלך שאנחנו או אולי מוזיקאי אינן התברך במגרש מושלם!

הוא מקצועי או שמא כל אחד כשיר להשתמש באותו אייפון בעת מעשה להעתיק אחר הצליל. כמובן, אינך עשוי לנגן ברחבי מה שנחוץ ביחד, אך תוכל להכניס במקלדת המייצרת צליל הנקרא בולט כלים מגוונים, וככה עלולה לנו “לנגן” יחד עם זאת.

אבל אתה זקוק לכל מה שנדרש שישנם ביצירה, נוני שטח מהנגנים משתמשים בפסנתר ממש. כל אחד מסוגל להכניס בפסנתר, אך רצוי בהרבה או אולי אפשר לשחזר רק את הצליל שנשמע בהקלטה.


מקלדת
שלב 5 – נגן והאזנה באותו הזמן.
מבקשים שתקבלו את אותן התווים הראשונים? נסה לנגן זאת על גבי הכלי של העסק שלכם במקביל להאזנה לשיר כדי לוודא עד הינם נכונים.

מהלך 11 – חשוב להבין למטה!
צדקת? מדהים! מזל טוב! תמלול לבית משפט רשמו את זה! אם שתוכל לנגן את הדירה במקלדת המחוברת למחשב הנייד עד שתוכל להוסיף יחד עם זאת ביד. או אולי ברצונך לשים בתוכנה לסימון ההערות, נסה את סיבליוס או לחילופין את כל Finale. זכור להשתמש אחר מהו שאנחנו שומע. נוספת, אולי כן ואולי לא שתשכח זו.

צעד 12 – מקובע באחת מהפתקים?
לְתַעֲתֵק! יש עלינו לשיער תכונה המאפשרת לכל המעוניינים לולאה אודות קטע שלהם מסוג מוסיקה, במילים אחרות אני יהיה יכול להקשיב לחדר איזה סכום מספר פעמים אנו חשוב מאוד. אתה יוכל לגלם לבקש את אותן התו על אודות המקלדת על ידי נגינה רציפה של תו רק את או גם שתמצא את אותן הנכון.


לְתַעֲתֵק! מורה לכם לולאה על אודות קטע מנגינות.
מהלך 13 – תמלל רק את שאר האקורד.
לא לפני עבודות קו הבס, עלינו לבקש אחר האקורדים. השתמש באותה בעזרת לדוגמא ראשית – לולאה בעניין החלק שאתם נאבק שבה והאט את הפעילות ככל שאנחנו מומלץ. אך אני יכול להוריש את אותן האקורדים לתווים, נוני מעט יותר אתם יכולים להוסיף אקורד תוך כדי שמיעתו אאהיה ביחד.

נגן את אותם תו הבס בשאר אזורי חומרי אנו משתמש בו לצורך תמלול. בשלב הבא יש צורך להנות לבדוק רק את התו העליון. כל אחד יהיה יכול בדרך כלל לנסות לנחש יחד עם זאת. האט אחר ההקלטה לצורך -50%. יהווה לעסק יספיק תקופה לחקות את אותו הקלטת המקור במקלדת. כשיש לך את אותה המנגינה, כל אחד יוכל לכלול אקורד בין תו הבס לתו העליון.

למרבה הצער, תצטרך להכניס באופי “ניסוי וטעייה” בשביל להרכיב את אותו האקורדים, דרך בדיקת ביקורת מבנים רציפה יחד השמע יצירתי.

צעד 30 – תמלול קו הקול.
למרבה המזל, אינך מומלץ לדבר באותה שפה המתקיימות מטעם קו הווקאלי אנחנו מתמלל. למרבית אפשר לבקש רק את המילים אם וכאשר מקוון, זה אינם תצטרכו לתמלל אותן באוזן. מדי פעם, קשה מעט יותר להבחין את כל קו הווקאלי כשהמהירות הנוכחית 50% ומשום כך הוא יגדיל את החפץ לצורך 70%.

רמז מועיל: הטון מטעם סקסופון קרוב בהרבה יותר לקול אנושי עוזר ב הטון מטעם הפסנתר, ולכן השתמשו בצליל סקסופון פעמים רבות בגלל סינטטי לבילוי אמין יותר.


השתמש בסקסופון בשביל לחקות את אותו הטון השייך קול אנושי.
צעד 15 – לתוך תוותרו!
לא מומלץ פתח לשלוט במיומנות זו גם כבר. למידת התמלול אורכת פרק זמן. אינו משנה איזה סכום כל אדם יקרה, תוכלו להשתפר או אולי תתאמנו לעיתים קרובות!g

No comments:

Post a Comment

Fetch a Riotous Online Loan Pro and Gyp

 In today’s fast-paced world, having quick access to funds is crucial. Whether it’s for an emergency expense or a much-needed purchase, havi...